Miten tavoitan Oikion asiakaspalvelun?
Tässä artikkelissa kerromme, miten tavoitat Oikion asiakaspalvelun, milloin kannattaa lähettää tukipyyntö ja miten kirjaudut Oikio Studioon.
Tämä tukisivusto tarjoaa käytännön ohjeet palveluidemme käyttöön, sopimuksiin, tietosuojaan, laskutukseen ja Oikio Studioon. Suosittelemme aloittamaan haulla — usein ratkaisu löytyy heti. Voit hakea vastausta kysymykseesi sivun yläosassa olevan hakukentän kautta.

Jos et löydä vastausta, voit aina lähettää meille tukipyynnön Oikio Studion kautta.
Autamme mielellämme eteenpäin.
Miksi tukipyyntö pitää lähettää Oikio Studion kautta?
Tukipyyntö tulee aina lähettää Oikio Studion kautta, jotta osaamme yhdistää sen oikeaan yritykseen ja aiheeseen. Näin pystymme ohjaamaan tukipyynnön suoraan oikeaan paikkaan käsiteltäväksi, jolloin sen käsittely on tehokkaampaa ja nopeampaa. Saat vastauksen Oikio Studion kautta, ja pääset sieltä vastaamaan meille takaisin ja seuraamaan asian käsittelyä.
Kuinka Oikio Studioon pääsee?
Navigoi osoitteeseen studio.oikio.fi.- Jos sinulla on jo tunnukset, valitse Kirjaudu sisään. Pääset suoraan kirjautumaan myös tästä linkistä.
- Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, valitse Rekisteröidy. Voit rekisteröityä suoraan tästä linkistä. Seuraa rekisteröitymisen ohjeita vaihe vaiheelta.
| Huom! Jos sinulla on tunnukset Oma Fonectaan, ne toimivat myös Oikio Studiossa. |
Täältä löydät lisätietoa Oikio Studiosta yleisesti.
Täältä löydät vastauksia siihen, kuinka hallitset Oikio Studio tunnustasi.
Mihin tilanteisiin asiakastuki auttaa?
Voit olla meihin yhteydessä aina, kun tarvitset apua Oikion palveluiden käyttöön. Asiakastukemme auttaa erityisesti näissä tilanteissa:
- Kotisivukone-, Mainontakone-, Chat-, verkkotunnus (domain)- ja sähköpostipalveluiden käyttöön liittyvät kysymykset
Esimerkiksi miten löydät tiettyjä toimintoja, miten teet muutoksia tai miten jokin ominaisuus toimii. - Tekniset haasteet
Jos jokin toiminto ei toimi kuten pitäisi tai kohtaat virheilmoituksen. - Palveluiden tunnuksiin liittyvät asiat
Kirjautuminen, salasanat, oikeudet ja tiimin jäsenien lisääminen. - Laskutus ja sopimusasiat
Jos haluat kysyä laskutukseen tai sopimukseen liittyviä asioita.