Siirry sisältöön
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Miten tavoitan Oikion asiakaspalvelun?

Tässä artikkelissa kerromme, miten tavoitat Oikion asiakaspalvelun, milloin kannattaa lähettää tukipyyntö ja miten kirjaudut Oikio Studioon.

Tämä tukisivusto tarjoaa käytännön ohjeet palveluidemme käyttöön, sopimuksiin, tietosuojaan, laskutukseen ja Oikio Studioon. Suosittelemme aloittamaan haulla — usein ratkaisu löytyy heti. Voit hakea vastausta kysymykseesi sivun yläosassa olevan hakukentän kautta.

Jos et löydä vastausta, voit aina lähettää meille tukipyynnön Oikio Studion kautta.
Autamme mielellämme eteenpäin.

Miksi tukipyyntö pitää lähettää Oikio Studion kautta?

Tukipyyntö tulee aina lähettää Oikio Studion kautta, jotta osaamme yhdistää sen oikeaan yritykseen ja aiheeseen. Näin pystymme ohjaamaan tukipyynnön suoraan oikeaan paikkaan käsiteltäväksi, jolloin sen käsittely on tehokkaampaa ja nopeampaa. Saat vastauksen Oikio Studion kautta, ja pääset sieltä vastaamaan meille takaisin ja seuraamaan asian käsittelyä.

Kuinka Oikio Studioon pääsee?

Navigoi osoitteeseen studio.oikio.fi.
Huom! Jos sinulla on tunnukset Oma Fonectaan, ne toimivat myös Oikio Studiossa.

Täältä löydät lisätietoa Oikio Studiosta yleisesti.

Täältä löydät vastauksia siihen, kuinka hallitset Oikio Studio tunnustasi.

Mihin tilanteisiin asiakastuki auttaa?

Voit olla meihin yhteydessä aina, kun tarvitset apua Oikion palveluiden käyttöön. Asiakastukemme auttaa erityisesti näissä tilanteissa:

  • Kotisivukone-, Mainontakone-, Chat-, verkkotunnus (domain)- ja sähköpostipalveluiden käyttöön liittyvät kysymykset
    Esimerkiksi miten löydät tiettyjä toimintoja, miten teet muutoksia tai miten jokin ominaisuus toimii.
  • Tekniset haasteet
    Jos jokin toiminto ei toimi kuten pitäisi tai kohtaat virheilmoituksen.
  • Palveluiden tunnuksiin liittyvät asiat
    Kirjautuminen, salasanat, oikeudet ja tiimin jäsenien lisääminen.
  • Laskutus ja sopimusasiat
    Jos haluat kysyä laskutukseen tai sopimukseen liittyviä asioita.

Jos et ole varma, kuuluuko asiasi asiakastuelle, ei hätää. Lähetä tukipyyntö Oikio Studion kautta, ja ohjaamme sinut oikeaan paikkaan.